Subject: C-702/26
From: <[email-masked]>
To: "Pille Kullamaa - MTA" <[email-masked]>, "Info - RAM" <[email-masked]>, "Virge Aasa - RAM" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Tue, 11 Aug 2026 14:55:50 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], [email-masked], 
[email-masked]

V�lisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2026/427
Kohtuasja number: C-702/26
Vastuse kuup�ev: 25.08.2026
Staadium: Uus menetlus
M�rks�nad: k�ibemaks; mahaarvamise keeld; maksuhalduri tegevus; tulumaks; 
t�iendav maksukohustus
�iguslikud vormid: direktiiv 2006/112/E�; EL p�hi�iguste harta artikkel 47; 
EL p�hi�iguste harta artikkel 52

Dokumentidega on v�imalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8943

Palun teatage 7 p�eva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie 
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun viidake, 
milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha esitama, 
ja p�hjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL �iguse b�roo
V�lisministeerium