Subject: FW: Kiili Suur-pindle ja Väike- Pindle DP koostöö 29.09.25-täiendatud 13.10.25
From: "Krista Einama" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Mon, 13 Oct 2025 15:46:48 +0300

Palun reg

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Monday, October 13, 2025 3:45 PM
To: Krista Einama <[email-masked]>
Subject: RE: Kiili Suur-pindle ja Väike- Pindle DP koostöö 
29.09.25-täiendatud 13.10.25

Tere Krista

KOV- i on infomeeritud.

Vastused all toodud küsimustele markeeritud kollasega.

Link DP materjalidele ülevaatamiseks.

https://www.dropbox.com/scl/fo/yqimyhhpqg954bhdcyxmg/ADo_Z5eu7BevXQQdhthGDXU?rlkey=sjx8yz6arzpdcj2jl8k33f4t6 
<https://www.dropbox.com/scl/fo/yqimyhhpqg954bhdcyxmg/ADo_Z5eu7BevXQQdhthGDXU?rlkey=sjx8yz6arzpdcj2jl8k33f4t6&dl=0> 
&dl=0

Tänades arvamuse eest

Arno Anton

5698 3389

From: Krista Einama <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, October 9, 2025 9:40 AM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: RE: Kiili Suur-pindle ja Väike- Pindle DP koostöö 
29.09.25-täpsustav küsimus

Tere,

Palun informeerimge KOV-i ka, kuna nad jõudsid eelmisele versioonile esitada 
kooskõlastamise taotluse.

Tervitades,

Krista

From:  <mailto:[email-masked]> [email-masked] < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Sent: Thursday, October 9, 2025 9:35 AM
To: Krista Einama < <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]>
Cc:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Subject: FW: Kiili Suur-pindle ja Väike- Pindle DP koostöö 
29.09.25-täpsustav küsimus

Tere taas

Teeme siis täna täiendused ära.

Tänades

Arno Anton

5698 3389

From: Krista Einama < <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]>
Sent: Thursday, October 9, 2025 9:33 AM
To:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Subject: RE: Kiili Suur-pindle ja Väike- Pindle DP koostöö 
29.09.25-täpsustav küsimus

Tere,

Joonis 26 on see tegelikult.

Jääme selle juurde 😊

Tervitades,

Krista Einama

From:  <mailto:[email-masked]> [email-masked] < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Sent: Thursday, October 9, 2025 9:23 AM
To: Krista Einama < <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]>
Subject: RE: Kiili Suur-pindle ja Väike- Pindle DP koostöö 
29.09.25-täpsustav küsimus

Tere

Tekkis väike segadus, nimelt:

Lisatud pildil on joonis 27, mitte 26. Samas on mõõdud toodud pilt 26 
kohaselt.

Tänades

Arno Anton

From: Krista Einama < <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]>
Sent: Tuesday, October 7, 2025 11:31 AM
To:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Subject: RE: Kiili Suur-pindle ja Väike- Pindle DP koostöö 29.09.25

Tere,

Tänan, et saatsite materjalid ülevaatamiseks, vajadusel saame arutada.

Punkt 1- Ok, on viidatud kergliiklustee (KLT) projektile.

Punkt 2- Nähtavuskolmnurk 15mx 130m- 15 m tuleb tagasi mõõta tee servast 
(mitte tee teljest).

KLT nähtavuskolmnurk – palun jälgida joonist 26, kolmnurga üks nurk peab 
jääma KLT-le. Muudetud, loodame et sobib.

Punktid 3 ja 4 – ristumiskoha rekonstrueerimine enne mistahes hoone 
ehitusloa väljastamist palun sisse kirjutada planeeringu eluviimise kavasse, 
vt ka punkt 7. lisatud sk punkt 8,lk 25

Punkt 5 – Bussipeatuse teema on planeeringu teema, mis tuleks KOV-ga läbi 
arutada. Millist ehitusprojekti on mõeldud, KLT on juba projekteeritud. 
Lisatud sk punkt 4.5, lk  12.

Punkt 6- Truubi kohta antud selgitus seletuskirja punkt 4.14.2, lk 19 ok.

Punkt 7 -Teeületuskoha valgustamine on Transpordiameti nõudena sisse 
kirjutatud punkt 8, lk 25 nagu ristmiku väljaehitamine enne mistahes hoone 
ehitusloa väljastamist. Samas TRAm nõuded erinevad planeeringu elluviimise 
kavast ja tegelikult ei ole arvestatud. lisatud sk punkt 8,lk 25

Punkt 8-Müra teema on seletuskirja sisse viidud.

Tervitades,

Krista Einama

From:  <mailto:[email-masked]> [email-masked] < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Sent: Monday, September 29, 2025 12:06 PM
To: Krista Einama < <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]>
Subject: Kiili Suur-pindle ja Väike- Pindle DP koostöö 29.09.25

Tere Krista

Edastan koostöö korras ülevaatamisel Suur-Pindle ja Väike- Pindle DP.

Tänades

Arno Anton

5698 3389