Subject: Veebivormi edastus: Taotlus hinnangu väljastamiseks sotsiaalteenuse osutajale tervisekaitsenõuetele vastavuse kohta
From: "Terviseamet" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 28 May 2025 09:21:14 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Sisestuse kuupäev K, 28/05/2025 - 09:19

Sisestaja: vportal_rest

Sisestatud veebivormi info:

TEENUS
väljaspool kodu osutatav üldhooldusteenus

Taotleja nimi (asutuse nimetus või füüsilise isiku ees- ja perekonnanimi, 
registrikood/isikukood)
TAHEVA SANATOORIUM SA, Registrikood: 90007632

Taotleja juriidiline aadress, telefon, e-post
Sanatooriumi/7, Tsirgumäe küla, 68012 Valgamaa, +372 769 8723, [email-masked]

Taotleja või kontaktisiku kontaktandmed
Kadri Gerberg; 517 8470; [email-masked]

Teenuse osutamise koha aadress
Sanatooriumi/7, Tsirgumäe küla, 68012 Valgamaa

Planeeritud kohtade arv
7

TAOTLUSE ESITAJA KINNITAB, ET NÕUSTUB ASJAKOHASE KONTROLLTOIMINGU 
LÄBIVIIMISEGA
Jah

Taotluse esitamise kuupäev
2025-05-28

Taotluse esitaja nimi
Kadri Gerberg

Teenuse osutamiseks kasutatavate ruumide projekt/plaan, kus näidatud 
projektikohane pindala ja teenuse saajate arv

Taheva San 2. korrus plaan 2025.docx 
<http://terviseamet-web-64-headless.vportal-terviseamet.svc.cluster.local/system/files/webform/taotlus_sotsiaalasutused/1117/Taheva%20San%202.%20korrus%20plaan%202025.docx> 
(1010.38 KB)

Joogivee analüüs

Joogivee_keemiline_ja_mikrobioloogiline_analuus_29_aprill_2025_TAHEVA.pdf 
<http://terviseamet-web-64-headless.vportal-terviseamet.svc.cluster.local/system/files/webform/taotlus_sotsiaalasutused/1117/Joogivee_keemiline_ja_mikrobioloogiline_analuus_29_aprill_2025_TAHEVA.pdf> 
(258.61 KB)

Valgustustiheduse mõõtmistulemused

VALGUSTIHEDUSE PROTOKOLL.pdf 
<http://terviseamet-web-64-headless.vportal-terviseamet.svc.cluster.local/system/files/webform/taotlus_sotsiaalasutused/1117/VALGUSTIHEDUSE%20PROTOKOLL.pdf> 
(954.64 KB)

Ventilatsiooni õhuhulkade mõõtmistulemused

VENTILATSIOONISÜSTEEMI PASS.pdf 
<http://terviseamet-web-64-headless.vportal-terviseamet.svc.cluster.local/system/files/webform/taotlus_sotsiaalasutused/1117/VENTILATSIOONIS%C3%9CSTEEMI%20PASS.pdf> 
(609.63 KB)