Subject: Re: Avaliku teabe seadus ELi Platvormitöötajate Direktiiv/ public information request EU platform workers directive
From: "Bram Vranken" <[email-masked]>
To: "MKM info"
Date: Thu, 7 Mar 2024 16:00:47 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Dear,

I would like to follow up on the email below which was sent to you on 
23/02/2024. Can you confirm that you have received the request on the basis 
of the Public Information Act? And can you let me know by when I could 
expect a response?

Many thanks,

Bram Vranken

-----------------------------------------------

Lugupeetud,

Sooviksin jätkata allpool toodud e-kirja, mis saadeti teile 23/02/2024. Kas 
saate kinnitada, et olete saanud taotluse avaliku teabe seaduse alusel? Ja 
kas te saate mulle teada, millal ma võin vastust oodata?

Lugupidamisega,

Bram Vranken

On 23/02/2024 11:41, Bram Vranken wrote:

To whom it may concern,

Please forward this email to the responsible person.

Under the Public Information Act, I would like to receive the following 
information:

*	 A list of meeting between officials of the Ministery of Economic Affairs 
and Communications and stakeholders (including companies, industry 
organisations and consultancy firms) related to the EU Platform Workers 
Directive as of 01/01/2023;
*	All documents -including but not limited to e-mails, reports, minutes, 
etc. - related to those meeting;
*	All correspondence including attachments (i.e. any emails, correspondence 
or telephone call notes) between between officials of the Ministery of 
Economic Affairs and Communications and stakeholders related to the EU 
Platform Workers Directive as of 01/01/2023.

Please let me know if you have any questions for clarifications.

Yours faithfully,

Bram Vranken
On behalf of Corporate Europe Observatory (CEO)
Rue d'Edimbourgh 26
1050 Brussels

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Lugupeetud härra või proua,

Palun edastage see e-kiri vastutavale isikule.

Avaliku teabe seaduse alusel soovin saada järgmist teavet:

*	Majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumi ametnike ja sidusrühmade 
(sealhulgas ettevõtete, tööstusorganisatsioonide ja konsultatsioonifirmade) 
vaheliste kohtumiste loetelu, mis on seotud ELi Platvormitöötajate Direktiiv 
alates 01/01/2023;
*	Kõik dokumendid, sealhulgas, kuid mitte ainult, e-kirjad, aruanded, 
protokollid jne. - mis on seotud nende kohtumistega;
*	Kogu kirjavahetus, sealhulgas lisad (st kõik e-kirjad, kirjavahetus või 
telefonikõnede märkmed) majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumi ametnike 
ja sidusrühmade vahel seoses ELi Platvormitöötajate Direktiiv alates 
01/01/2023.

Palun andke mulle teada, kui teil on küsimusi selgituste saamiseks.

Lugupidamisega,

Bram Vranken
Corporate Europe Observatory (CEO)
Rue d'Edimbourgh 26
1050 Brüssel