Subject: Vastus Teie pöördumisele: Küsimus seoses Lennuakadeemia tudengi lõputööga
From: "Maarika Rump" <[email-masked]>
To: "Maarika Rump" <[email-masked]>
Date: Fri, 28 Mar 2025 15:01:17 +0200

From: Transpordiameti klienditugi <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, March 28, 2025 3:00 PM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject:   (LEND-52256) Vastus Teie pöördumisele: Küsimus seoses 
Lennuakadeemia tudengi lõputööga

Tere!

Hetkel on Eestis Transpordiameti poolt välja antud lubadega 21 kopteri 
erapilooti (PPL(H)).

Parimat

Anne-Ly Käi
Lennunduslubade vaneminspektor / Licensing Senior Inspector
Lennutegevuse osakond / Flight Operations Department
Transpordiamet / Estonian Transport Administration
Lõõtsa street 5 / 11415 / Tallinn / ESTONIA
www.transpordiamet.ee <http://www.transpordiamet.ee>

E-kiri ja selle lisad võivad sisaldada konfidentsiaalset informatsiooni ning 
on kasutamiseks ainult selles märgitud adressaadile.Selle e-kirja loata 
kasutamine, avaldamine või levitamine on keelatud. Kui te ei ole selle 
e-kirja adressaat, palume Teil viivitamatult võtta saatjaga e-posti teel 
ühendust ning kustutada e-kiri ja kõik selle koopiad.

  _____

Tere!

Olen Eesti Lennuakadeemia neljanda kursuse õhusõiduki juhtimise eriala 
tudeng ning oma lõputöö raames on tekkinud üks küsimus, millele saate 
loodetavasti vastuse anda:

Kui palju on hetkel Eesti Transpordiameti poolt välja antud aktiivse PPL(H) 
litsentsiga piloote?

Ette tänades

Susanna Kukke

PIL-21 I Eesti Lennuakadeemia
Lennu 40 I Reola küla I Kambja vald I 61707 Tartumaa
Mob +372 5306 8332 I [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.lennuakadeemia.ee <http://www.lennuakadeemia.ee>

---
Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.