Subject: Tubakaseaduse ja riigilõivuseaduse muutmise seaduse kooskõlastamine
From: "Mari-Liis Aas - MKM" <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
Date: Tue, 21 Jul 2026 15:17:55 +0300

Tere

MKM-i on kooskõlastamiseks saadetud tubakaseaduse ja riigilõivuseaduse
muutmise seaduse eelnõu, mille kohta ootate arvamusi ja kooskõlastust
hiljemalt 28.07.

Kuna kooskõlastustähtaeg on väga lühike ning praegu on suvine puhkuste
periood, soovime MKM-i poolt taotleda tähtaja pikendamist. Meie ekspert,
kes tegeleb tubakatoodete valdkonnaga, viibib praegu puhkusel ning naaseb
tööle 03.08. Sellest tulenevalt soovin uurida, kas meil oleks võimalik
saada eelnõuga põhjalikumaks tutvumiseks kooskõlastustähtaja pikendust?
Usun, et saaksime oma võimalikud kommentaarid esitada hiljemalt 04.08.

Proovisin esmalt saata oma pöördumise ka eelnõu koostajale (Mart Einasto),
kuid sain automaatteavituse, et see postkast ei ole enam kasutusel.

Heade soovidega

	Mari-Liis Aas
tarbijakaitse nõunik
Ettevõtluskeskkonna ja tööstuse osakond
Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium
+372 625 6459  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <https://www.mkm.ee> www.mkm.ee | Suur-Ameerika 1, Tallinn