Subject: FW: Väljakutse Kohvikusse Kaar
From: "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>
To: Päästeamet <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Thu, 7 May 2026 16:10:32 +0300

Päästeamet

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Politsei- ja Piirivalveametile saabus pöördumine, mis oma sisult ei kuulu 
meie pädevusse. Edastame selle teile läbivaatamiseks ja vastamiseks.

Lugupidamisega

Politsei- ja Piirivalveamet

www.politsei.ee <http://www.politsei.ee>

From: Kohvik Kaar <[email-masked]>
Sent: Tuesday, May 5, 2026 6:31 PM
To: Politsei- ja Piirivalveamet <[email-masked]>
Subject: Väljakutse Kohvikusse Kaar

Tere

28.04 oli väljakutse Kohvikusse Kaar (Joala 20 Narva). Meil ei ole ühtegi 
paberit selle kohta, et päästjad käisid kohal. Mul oleks vaja selle kohta 
akti. Päästjad ei suutnud tuvastada millise mürgitusega on tegu ja kohapeal 
sõitnud kiirabitöötajad isegi ei tulnud meie juurde, et küsida või 
kontrollida kuidas me ennast tunneme. Nad lihtsalt sõitsid ära.

Praeguseks me teame, et tegemist oli osooni mürgitusega mis oli tekkinud 
ventilatsiooni osonaatori rikkest. Me viibisime ruumis palju tunde ja ei tea 
kui sügava mürgituse saime.

Ahto Hinn

56640107

Kohvik Kaar juht ja peakokk

Get BlueMail for Mobile <https://bluemail.me/download/>