Subject: FW: [*Suspicious Email*] Re: [*Suspicious Email*] Liiklusvälise tegevuse luba
From: "Kadri Vesinurm" <[email-masked]>
To: "Kadri Vesinurm" <[email-masked]>
Date: Tue, 9 Sep 2025 14:34:51 +0300

From: Siim Kompost - SR Veod <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, September 9, 2025 1:13 PM
To: Timmo Teder <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Margus Magus <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: [*Suspicious Email*] Re: [*Suspicious Email*] Liiklusvälise
tegevuse luba

Tere

Saadan garantiikirja ja tegevusloa taotluse.

Töid alustame 15.09. ja lõpetame 20.09

Lugupidamisega

Siim Kompost

SR Veod OÜ

+372 5055 309

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

www.srveod.ee <http://www.srveod.ee>

On Mon, 8 Sept 2025 at 16:46, Timmo Teder <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> > wrote:

Tere

Palun saatke garantiikiri mida on nõutud Transpordiameti
kooskõlastuskirjas. Kui saan garantiikirja siis saan liiklusvälise
tegevuse loa välja anda.

Palun lisaks teha ka tee sulgemise taotlus – väljastame eraldi loa
sulgemise jaoks. Vorm manuses.

Palun täpsustage ka mis kuupäevadel on tehnovõrgutööd sh taastamistööd ja
mis kuupäevadel on sulgemine?

Lugupidamisega

Timmo Teder
korrashoiu projektijuht

korrashoiu ja liikluskorralduse üksus, põhja osakond

tel. 5550 4678

Tallinna mnt 14, 79513 Rapla linn
 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Käesolev kiri võib sisaldada konfidentsiaalset informatsiooni ja on
mõeldud kasutamiseks ainult adressaadile. Kui antud sõnum ei ole suunatud
Teile, siis selle avaldamine, kopeerimine, levitamine või muul viisil
kasutamine on rangelt keelatud ning võib olla ebaseaduslik. Kui saite
selle kirja ekslikult, palun teavitage sellest koheselt informatsiooni
saatjat ning kustutage kiri oma süsteemidest.