Subject: 07-08.08.2026 Virufolk Käsmu 2026
From: "Marko Kangust" <[email-masked]>
To: "Haljala Vallavalitsus" <[email-masked]>, "Peep Veedla" <[email-masked]>, "Keskkonnaamet" <[email-masked]>, "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>,PÄA Ida <[email-masked]>
Date: Fri, 26 Jun 2026 15:03:09 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

Saadame kooskõlastamiseks sündmuse Virufolk 2026, mis toimub Käsmu külas
7-8. august 2026.

Transpordiameti kooskõlastuse saadan kooskõlastuse saamisel otse valda.

Heade Soovidega

Marko Kangust

Projektijuht

Turvajuht

M: +372 55943934

E: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

W:  <http://www.forus.ee/> www.forus.ee

 <https://www.facebook.com/ForusEesti>
<https://www.linkedin.com/company/forus-grupp/>
<https://www.instagram.com/forus_eesti/>