Subject: Kajaka bussipeatuste ootealade asukohtade kooskõlastamine
From: Tõnu Muru <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 13 Aug 2026 13:10:10 +0300

Tere!

Seoses õpilasliinide marsruutide kavandamisega soovib Luunja Vallavalitsus
rajada kaks uut, vastassuundades paiknevat bussipeatuse ooteala riigitee
nr 22252 Lohkva–Kabina–Vanamõisa äärde Kajaka tee ristmiku piirkonda.

Kavandatavate ootealade ligikaudsed asukohad on:

*	koordinaadid 58.344112, 26.826585;
*	koordinaadid 58.344058, 26.826403.

Palume Transpordiametil kooskõlastada kavandatavate ootealade asukohad
vastavalt kirjale lisatud plaanile ning anda teada, kas valitud asukohad
on liiklusohutuse ja riigitee kasutamise seisukohast sobivad.

Samuti palume võimalusel täpsustada, milliste nõuete ja tingimustega tuleb
ootealade rajamisel arvestada ning millised dokumendid või kooskõlastused
on vajalikud edasiste tegevuste kavandamiseks.

Peatuse nimi

Suund

Nimeobjekti liik

Asustusüksus

Omavalitsus

Maakond

STOP_CODE / peatuse kood

X-koordinaat (L-EST97)

Y-koordinaat (L-EST97)

Geograafiline laius (lat)

Geograafiline pikkus (lon)

Kajaka

edasisuund

bussipeatus

Kabina küla

Luunja vald

Tartu maakond

665480,04

6470548,32

58,344112

26,826585

Kajaka

tagasisuund

bussipeatus

Kabina küla

Luunja vald

Tartu maakond

665469,61

6470541,89

58,344058

26,826403

Lugupidamisega

Tõnu Muru

+372 51949492

majandusosakonna juht

[email-masked]

Luunja Vallavalitsus

www.luunja.ee