Subject: Elektritööprojekti kooskõlastamine, töö nr. 12438P_JTI158
From: "Vlad Romanjuk" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 20 Feb 2025 18:35:21 +0200

Tere.

Hepta Group Energy OÜ koostab Elektrilevi OÜ tellimusel elektritööprojekti 
"Sutlepa-Linnamäe keskpinge võrgu parandus lõigus M105 (Mõisaküla LP) - M60 
(Soolu MAJ ees)", töö nr. 112438P_JTI158
Projektlahenduse kohaselt on kavandatud tegevus seotud riigiteega nr. 16134 
Oru-Soolu-Jalukse tee.
Saadame taotlus projekti kooskõlastamiseks.

-- 

Lugupidamisega

Vlad Romanjuk

Electrical Designer | Projekteerija

+372 5576433

  <https://ci3.googleusercontent.com/mail-sig/AIorK4yJQmhjH81FirFhfM_I9XtQkOofFk_dRjB-ZsKXSw6BlN_0H4m1i44cB4z0WXuz9mSmu2WFI2l5SGaB>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.