Subject: Eesti Seksuaaltervise Liidu arvamus karistusseadustiku muutmise seaduse eelnõu väljatöötamiskavatsuse kohta
From: "Ines Estrin" <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
Cc: "juhatus" <[email-masked]>, "Eesti Seksuaaltervise Liit" <[email-masked]>
Date: Fri, 24 Jul 2026 13:42:44 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

tänan algatuse ja arvamuse küsimise eest!

Edastan Eesti Seksuaaltervise Liidu juhatuse nimel arvamuse 
karistusseadustiku muutmise seaduse eelnõu väljatöötamiskavatsuse 
(lastevastaste seksuaalkuritegude aegumistähtaegade pikendamise VTK) kohta.

Head soovides,

Ines Estrin
Tegevjuht

MTÜ Eesti Seksuaaltervise Liit
Phone: +372 5698 2409
Email: <mailto:[email-masked]>  [email-masked]

Peterburi tee 2, 11415, Tallinn, Estonia
T1 keskuse 3 korrus
www.estl.ee <http://www.estl.ee/>

Jälgi meie tegemisi:  Instagram 
<https://www.instagram.com/seksuaalterviseliit?igsh=ZmhudDluYnk0a21o>  I 
Facebook <https://www.facebook.com/profile.php?id=61571386184906>  I 
LinkedIN <https://www.linkedin.com/company/eesti-seksuaaltervise-liit/>

Ole kursis seksuaaltervise teemadega: TikTok 
<https://www.tiktok.com/@seksuaaltervis.ee?>  I Instagram 
<https://www.instagram.com/seksuaaltervis.ee/>  I Facebook 
<https://www.facebook.com/seksuaaltervis.ee>  I Youtube 
<https://www.youtube.com/@eestiseksuaalterviseliit4687>  I seksuaaltervis.ee 
<https://seksuaaltervis.ee/>

---- Original Message ----
From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
To: MTÜ Eesti LGBT Ühing <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, President 
Kaljulaidi Fond MTÜ <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, MTÜ Eesti Vaimse Tervise ja Heaolu 
Koalitsioon VATEK <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, MTÜ Oma Tuba 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, SA Kodanikuühiskonna 
Sihtkapital <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, SA Mõttekoda Praxis 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, Perekonna ja Traditsiooni 
Kaitseks <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, Harju Maakohus 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, Pärnu Maakohus <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, Tartu Maakohus <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, Viru Maakohus <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, Tallinna Ringkonnakohus <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, Tartu Ringkonnakohus <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, Põhja Ringkonnaprokuratuur 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, Lõuna 
Ringkonnaprokuratuur <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, Viru Ringkonnaprokuratuur 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, 
Lääne Ringkonnaprokuratuur <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, Tervise Arengu Instituut 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, Soolise võrdõiguslikkuse ja võrdse 
kohtlemise voliniku kantselei <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, 
Tartu Ülikooli õigusteaduskond <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, Tallinna 
Ülikooli Ühiskonnateaduste Instituut <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, 
Tallinna Tehnikaülikooli Õiguse Instituut <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, Eesti Juristide Liit 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, Eesti Lastearstide 
Selts <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, Eesti 
Arstiteadusüliõpilaste Selts <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, MTÜ 
Eesti Seksuaaltervise Liit <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, Eesti 
Kohtupsühhiaatria ja Kohtupsühholoogia Ühing <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, MTÜ Lastekaitse Liit <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, MTÜ Eesti Noorteühenduste Liit 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, MTÜ Naiste Tugi- ja Teabekeskus 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, MTÜ Eesti Naisuurimus- ja 
Teabekeskus <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, MTÜ Eesti Naiste 
Varjupaikade Liit <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, Eesti 
Naisteühenduste Ümarlaud SA <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, MTÜ Eluliin 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, MTÜ Pärnu Naiste Tugikeskus 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, Virumaa Naiste 
Tugikeskus MTÜ <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, MTÜ Tallinna Naiste Kriisikodu 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, Eesti SV Tugigrupid 
MTÜ <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, MTÜ 
Vägivallavaba Elu Kaitseks <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, 
SA Eesti Inimõiguste Keskus <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, MTÜ Inimõiguste Instituut <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, MTÜ Eesti Avatud Ühiskonna Instituut 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, MTÜ Eesti Puuetega 
Inimeste Koda <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, Eesti 
Naistearstide Selts <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Tue, Jul 14, 2026 04:23 PM
Subject: Kaaskiri

Tere!

Teile on saadetud Justiits- ja Digiministeeriumi dokumendihaldussüsteemi 
Delta kaudu arvamuse avaldamiseks väljatöötamiskavatsus.

Ootame teie tagasisidet hiljemalt 24.07.2026 e-posti aadressile 
<mailto:[email-masked]> [email-masked]

EIS-is: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/d28e6aeb-1052-4397-b3a7-d74aea571064

Pealkiri: Karistusseadustiku muutmise seaduse eelnõu väljatöötamiskavatsus 
(lastevastaste seksuaalkuritegude aegumistähtaegade pikendamise VTK)

Registreerimise kuupäev: 14.07.2026

Registreerimise number: 8-3/5359-1.

Lugupidamisega

Justiits- ja Digiministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 620 8100
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.justdigi.ee

<8-35359-1 14.07.2026 Väljaminev kiri.asice>