Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 19 May 2026 16:33:47 +0300

Kohila Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2611002/00165 aadressile Rapla maakond, Kohila vald, Loone küla, Vahastu 
metskond 273 (Sidemast) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Menetlus on saadetud kooskõlastamiseks 
avaldamiseks: Projekteerimistingimuste EELNÕU ja seotud dokumentatsioon on 
eraldi failidena menetluse sektsioonis: TOIMINGUD>KOOSKÕLASTAJATE MÄRKUSED> 
Kohila Vallavalitsus ERKI FREIBERG>MÄRKUS 1 ja 2 (kooskõlastatud 
tingimustel) Materjalide tutvumiseks tuleb id-kaardi sisse logida www.ehr.ee 
ja seejärel klõpsata e-kirjas näidatud lingil.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27857468>  (menetlus nr: 
531330), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 29.05.2026 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kohila Vallavalitsus) või menetleja (ERKI FREIBERG) poole.