Subject: RE: Droonilennu piiranguala Ameerika saarkond
From: Eve Härm <[email-masked]>
To: "'Kase, Kait \(Tallinn\)'" <[email-masked]>
Cc: 'Taivo Linnamägi' <[email-masked]>, "Jaan Erik Kiissel" <[email-masked]>
Date: Thu, 7 Aug 2025 16:36:50 +0300

Tere

Kui sooviks on kehtestada alaline piirang saatkonna ja residentsi kohale,
siis alalised lennupiirangud mehitamata õhusõidukitele tuleb
lennundusseaduse järgi kehtestada Vabariigi Valitsus korraldusega.
Lennupiirangu lisamiseks vastavasse Vabariigi Valitsuse korraldusse tuleks
suhelda Kliimaministeeriumi lennundusosakonnaga. Lisasin asjakohased
ministeeriumi inimesed ka praeguse vastuse saajate hulka.

Tervitades

Eve Härm

Lennuliiklusteeninduse ja lennuväljade osakonna juhataja

+372 58 130 721

www.transpordiamet.ee | Lõõtsa 5, Tallinn 11415

Transpordiamet

From: Kase, Kait (Tallinn) <[email-masked]>
Sent: Thursday, August 7, 2025 4:02 PM
To: [email-masked]
Subject: Droonilennu piiranguala Ameerika saarkond

Tere,

Kirjutan teile Ameerika saatkonnast palumaks abi drooni piiranguala
loomisega.

Sooviks saatkonna ja suursaadiku residentsi kohale droonilennu
piiranguala.

Kas seda on võimalik teha ajutise piirangu- või ohutusala kehtestamise
taotlusega, või peaksin probleemile teisiti lähenema?

Ette tänades,

Kait Kase

  FSN Investigator

  U.S. Embassy Tallinn

  Regional Security office

  (+372) 6688156

 (+372) 53617877