Subject: FW: Liiklusvälise tegevuse loa taotlus, 11304 Aruküla-Kostivere tee km 2,2
From: "Egle Meelind" <[email-masked]>
To: "Egle Meelind" <[email-masked]>
Date: Tue, 16 Jun 2026 09:07:05 +0300

Saatja: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: Monday, 15 June 2026 19:35
Adressaat: Tõnis Pihlamägi <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Teema: Liiklusvälise tegevuse loa taotlus, 11304 Aruküla-Kostivere tee km 
2,2

Tere

Vastavalt Transpordiameti 18.07.2025 kooskõlastuse nr 7.1-2/25/5172-10 
tingimusele edastame liiklusvälise tegevuse loa taotluse koos kooskõlastatud 
ajutise liikluskorralduse projekti ning sõlmitud notariaalse isikliku 
kasutusõiguse lepinguga.

Transpordiameti kooskõlastuse dokument on liiga mahukas, et teda edastada 
kirja teel, kuid lisan lingi, kust on kooskõlastus leitav: 
https://adr.rik.ee/transpordiamet/dokument/17465348

Palun andke teada, kui soovite lisainformatsiooni.

Teie vastust ootama jäädes.

Lugupidamisega,

Daniela Zarí
Tegevjuhi assistent︱Gloreal Kinnisvara

Liivalaia 28, Tallinn, Harjumaa

Facebook: /glorealkinnisvara
Instagram: @gloreal_estate
 <http://www.gloreal.ee> www.gloreal.ee

________________________________________
Professionaalne | Usaldusväärne | Alati abivalmis!