Subject: FW: Riskianalüüside ja toimepidevusmääruse esitamise tähtajad
From: "Tiina Sutt" <[email-masked]>
To: "Heli Lepp" <[email-masked]>
Date: Fri, 27 Jun 2025 14:37:53 +0300

Tere

Palun registreerida Lääne Harju valla kiri.

Aitäh

Tiina Sutt

Kriisibüroo

nõunik

+372 5193 1184

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

PÄÄSTEAMET

Erika 3 | 10416 Tallinn

 <https://www.paasteamet.ee> paasteamet.ee

 <https://www.olevalmis.ee> olevalmis.ee

 <https://ohutusportaal.paasteamet.ee> ohutusportaal.paasteamet.ee

 <https://www.facebook.com/paasteamet>

 <https://www.instagram.com/paasteamet_eesti>

 <https://ee.linkedin.com/company/estonian-rescue-board>

From: Marju Piirimägi <[email-masked]>
Sent: Friday, June 27, 2025 1:03 PM
To: Tiina Sutt <[email-masked]>
Subject: FW: Riskianalüüside ja toimepidevusmääruse esitamise tähtajad

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere Tiina!

Lääne-Harju vald soovib riskianalüüsi esitamiseks ajapikendust kuni
11.07.2025.

Lugupidamisega

Marju Piirimägi

vallavanema nõunik • vallavalitsus
677 6330 •  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

Lääne-Harju Vallavalitsus

679 0600 •  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Hooli keskkonnast ja ära prindi seda kirja välja.

From: Marju Piirimägi
Sent: Thursday, June 26, 2025 3:48 PM
To: Tiina Sutt <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>
Subject: RE: Riskianalüüside ja toimepidevusmääruse esitamise tähtajad

Tere Tiina!

Mina hea meelega küsiksin lisaaega Lääne-Harju valla riskianalüüsi
esitamiseks. Milline oleks uus tähtaeg?

Tervitustega

Marju Piirimägi

vallavanema nõunik
5191 2437 •  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

From: Tiina Sutt <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, June 26, 2025 9:26 AM
Subject: Riskianalüüside ja toimepidevusmääruse esitamise tähtajad

Tere Kõigile

Tuletame meelde, et riskianalüüsi  esitamise tähtaeg  on 30. juuni 2025.

Ootame, et analüüsid oleksid selleks kuupäevaks esitatud Päästeametile
kooskõlastamiseks.

Juhul kui vajate riskianalüüsi esitamiseks lisa aega, siis palun andke
sellest kirjalikult teada esimesel võimaluse.

Samuti juhime tähelepanu, et elutähtsat teenust korraldaval asutusel
(KOV/ETKA)

on kohustus vormistada elutähtsate teenuste  toimepidevusmäärus hiljemalt
1. juuliks 2025.

Tänan kõiki, kes on juba oma dokumentide esitamisega tegelenud või selle
lõpetanud.

Kui teil on küsimusi või vajate täpsustusi, siis palun andke julgelt märku
– aitame hea meelega.

Parimate soovidega

Tiina Sutt

Kriisibüroo

nõunik

+372 5193 1184

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

PÄÄSTEAMET

Erika 3 | 10416 Tallinn

 <https://www.paasteamet.ee> paasteamet.ee

 <https://www.olevalmis.ee> olevalmis.ee

 <https://ohutusportaal.paasteamet.ee> ohutusportaal.paasteamet.ee

 <https://www.facebook.com/paasteamet>

 <https://www.instagram.com/paasteamet_eesti>

 <https://ee.linkedin.com/company/estonian-rescue-board>