Subject: Hiiumaa 110 kV elektriühenduse riigi eriplaneeringu ja keskkonnamõju strateegilise hindamise algatamisest teavitamine ja protsessi kaasamine
From: "Margus Korsjukov - TA" <[email-masked]>
To: "info - MKM" <[email-masked]>
Cc: Natalja Šubina - TA <[email-masked]>
Date: Mon, 31 Aug 2026 15:52:17 +0300

Teie:  24.08.2026 nr 13-3/2882-1
Meie: 31.08.2026 nr 9.3-4/26/6570-2

Tere!

Pöördusite Terviseametisse seoses Hiiumaa 110 kV elektriühenduse riigi 
eriplaneeringu ja keskkonnamõju strateegilise hindamise algatamise ja 
protsessi kaasamisega.

Terviseameti kontaktisik protsessis ja riigi eriplaneeringu koostamist 
nõustava töörühma liige on keskkonnatervise osakonna nõunik Natalja Šubina, 
tel. +372 5279826, e-post [email-masked]

Lugupidamisega

Margus Korsjukov

teenuse juht

Keskkonnatervise osakond

+372 53432468

[email-masked]

Terviseamet

+372 794 3500

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

www.terviseamet.ee <https://www.terviseamet.ee/>

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev kiri on mõeldud ainult kirja adressaatidele. Kui olete saanud kirja 
ekslikult, palun teavitage koheselt selle saatjat ning kustutage saadud kiri 
koos kõikide lisadega. NB! Juurdepääsupiirangu märkega dokumentide 
avaldamine kõrvalistele isikutele on keelatud.