Subject: tuleohutusnõuete rikkumine
From: "Kristina Ikohhainen" <[email-masked]>
To: Päästeamet <[email-masked]>
Cc: Svetlana Jürgens <[email-masked]>
Date: Tue, 5 May 2026 15:16:17 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

Kutse tn 1 korteriühistu Jõhvi linnas on paigaldanud oma prügikonteinerid 
Välja tn 8 kinnistu kõrvalhoone seina taha. Välja tn 8 esitas meile selle 
kohta kaebuse.

Kuna meil puudub pädevus menetluse läbiviimiseks tuleohutusseadus alusel, 
palume teie abi olukorra lahendamisel.

Korteriühistut on korduvalt eelnevalt teavitatud, et vastavalt määrusele 
„Põlevmaterjalide ja ohtlike ainete ladustamise tuleohutusnõuded“ ei tohi 
põlevmaterjalist jäätmeid ja olmejäätmeid (edaspidi koos: jäätmed) ladustada 
ehitise välisseina läheduses selliselt, et see tekitab tuleohtu või 
raskendab päästetöid, kuid sellest ei ole olnud kasu.

Edastan manuses ka pildid.

Lugupidamisega

Kristina Ikohhainen

Ehitusspetsialist

Jõhvi Vallavalitsus

+372 336 3770 +372 5381 4520

Kooli 2 Jõhvi 41595

 <http://www.johvi.ee/> www.johvi.ee