Subject: Varjumiskoha loomise nõustamine Lõunakeskuses
From: "Siim Parveots" <[email-masked]>
To: PÄA Lõuna <[email-masked]>
Date: Mon, 8 Jun 2026 09:47:20 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere!
Lõunakeskus on Tartu Tuli OÜ tuleohutuspartner ja nad pöördusid meie poole, 
et aitaksime neil varjumisplaani koostada. Tutvudes Päästeameti 
juhendmaterjalidega leidsin, et avalike varjumiskohtade puhul tuleks 
ühendust võtta Päästeametiga. Nüüd ma seda ka teen ja minu soov oleks koos 
minna koha peale hoones varjumiskohtade loomise võimalusi hindama.
Sarnaseid päringuid on tulnud ka teiste klientide poolt ja meie soov on 
ennast paremini teemaga kurssi viia, et saaksime head nõu anda, sest väga 
palju küsitakse ka tuleohutuskoolituste käigus juba varjumise kohta. 
Päästeameti erinevate juhendmaterjalide ja teabepäevade videosalvestustega 
on mul juba tutvutud ja teemas orienteerun hästi, puudu on praktikast 
konkreetsetel objektidel.
Kas oleks võimalik Päästeameti mõnel spetsialistil koos minu ja Lõunakeskuse 
esindajaga minna objektile varjumiskoha loomise võimalustega tutvuma?

Lugupidamisega
Siim Parveots

+372 522 5677

OÜ Tartu Tuli

Raua 22, Tartu

E-R 8:00-16:30

e-pood 24h: tuleohutus24.ee <http://tuleohutus24.ee/>
 <http://tuleohutus24.ee/>