Subject: Laserite kasutamine Kaberneemes 07 - 09.08
From: "Kullar Laiapea" <[email-masked]>
To: "'Kea Toi'" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Mon, 4 Aug 2025 16:33:27 +0300

Tere!

                Kuidas läheb?

                Sooviksime kooskõlastada laserite kasutamist Kaberneemes, 
Karikalda tee 12 järgmistel ajavahemikel:

                07.08 21.00 – 02.00 – paigaldus, test ja programmeerimine

                08.08 21.00 – 02.00 - programmeerimine

                09.08 20.00 – 01.00 – üritus ise

                15 W Laserite põhisuunad põhja (lääneloodest idakirdeni) . 
30 W laserite põhisuund läände. Joonis allpool.

Kasutatavad seadmed:

a.	OPTLaser PD 15000 (joonisel sinisega) – max võimsus 15 W. Kiire läbimõõt 
laserist väljumisel 4,5 mm, divergens 1,1 mrad, kasutame tõusunurgaga max 25 
kraadi.
b.	OPTLaser WP 30000 (joonisel punasega) – max võimsus 30 W. Kiire läbimõõt 
laserist väljumisel 4,5 mm, divergens 1 mrad, kasutamine tõusunurgaga max 20 
kraadi.

Laserite käitleja: Kullar Laiapea, Lightstream OÜ, 5015487, 
[email-masked] <mailto:[email-masked]> ,

Ürituse korraldaja:Caspar Lootsmann
Eesti Valgus Agentuur / Dream Solutions OÜ
+372 55 631 191
www.eevaa.ee <http://www.eevaa.ee>

Käesolev e-kiri ja selle lisad võivad sisaldada konfidentsiaalset teavet, 
mis on mõeldud ainult adressaadile. Kõik siin sisalduv teave, sealhulgas 
hinnad, tehnilised lahendused ja muud projekti puudutavad üksikasjad, on 
mõeldud vaid sisemiseks kasutamiseks. Ilma Eesti Valgus Agentuuri (EEVAA) 
kirjaliku loata on keelatud selle teabe jagamine kolmandate osapooltega.