Subject: Ristumiskoha ehitamise nõuded - Lihula Uus-Pärnu mnt 7
From: "Annemai Avingu" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "Anna Palusalu" <[email-masked]>
Date: Thu, 27 Jun 2024 14:46:10 +0300

Tere!

Paluksime meile väljastada ristumiskoha ehitamise nõuded kinnistule
Uus-Pärnu mnt 7 Lihulas.

Kavandame kinnistule alajaama. Isikliku kasutusõiguse leping kinnistu
omanikuga on sõlmitud.

Saadan manuses ka plaani, kuhu oleme praegu isikliku kasutusõiguse lepingu
joonisel tee ja mahasõidu kavandanud. Palume lisaks nõuete väljastamisele
anda ka hinnang, kas see asukoht on sobilik või peame isikliku
kasutusõiguse lepingut ikkagi muutma hakkama.

Head!

Annemai Avingu
Päikeseenergia arendusportfelli projektijuht

Enefit Green AS  <https://www.linkedin.com/company/enefitgreen/>
+372 5886 2457 |  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]
Lelle 22, 11318 Tallinn |  <http://www.enefitgreen.ee/> www.enefitgreen.ee

 <https://enefitgreen.ee/avaleht>