Subject: Re: Kutse Andmekaitse Nõukotta
From: <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
Date: Tue, 12 Aug 2025 14:28:26 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

tänud kutse eest Andmekaitse Nõukotta, Eesti Andmekaitse Liidu esindajaks 
oleks Maili Torma, kelle e-posti aadress on [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>

Teema, mis Eesti Andmekaitse Liidu hinnangul vajaks täiendavat tähelepanu, 
oleks -  põhiõiguste, eraelu ja isikuandmete kaitse,  sõbralik isikuandmete 
töötlemine avaliku sektori andmekogudes. EAKL-i hinnangul on Eestil võimalus 
oma avaliku sektori digivõimekust arendada arvestades IKÜM-i ja erinevate 
andmehalduse nõudeid (Andmehalduse määrus, TI määrus, Andmemäärus jne) 
läbivalt nii teemade kui ametkondade lõikes olles eeskujuks nii teistele 
liikmesriikidele kui ka erasektorile Eestis.

Tervitades,

Maili

Eesti Andmekaitse Liit

Tel 5341 2416

Kuupäeval Monday, 11. August 2025 kell 16:46, kirjutas 
[email-masked]:

Tere!

Teile on saadetud Justiits- ja Digiministeeriumi dokumendihaldussüsteemi 
Delta kaudu dokument.

Pealkiri: Kutse Andmekaitse Nõukotta

Registreerimise kuupäev: 11.08.2025

Registreerimise number: 1-17/6718-1.

Lugupidamisega

Justiits- ja Digiministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 620 8100
e-post: [email-masked]
www.justdigi.ee