Subject: Meditsiiniseadmete ohutusalane info - mai 2026
From: "MSO - RA" <[email-masked]>
To: "Regionaalhaigla Info" <[email-masked]>, "kliinikumkliinikum.ee" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Mart Saluvere" <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Gerli Raieste" <[email-masked]>
Date: Mon, 8 Jun 2026 08:23:11 +0300

Tere!

Anname teada, et mai 2026 meile teatatud meditsiiniseadmete valdkonna 
parandusmeetmete ülevaade on nüüd avaldatud Ravimiameti kodulehel 
ohutusalase teabe rubriigis: 
<https://www.ravimiamet.ee/meditsiiniseadmed/ettevotjale/ohutusalane-teave> 
https://www.ravimiamet.ee/meditsiiniseadmed/ettevotjale/ohutusalane-teave.
Meditsiiniseadme tootja (või levitaja) kohustus on viivitamatult teavitada 
oma kasutajaid parandusmeetmetest, mistõttu on enamik teateid Teile 
tõenäoliselt juba teada. Meie avaldame ülevaate Eestit puudutavatest 
juhtumitest dubleerivalt, et tagada teabe kättesaadavus kõigile.

Teie küsimused on alati teretulnud.

Lugupidamisega

Renate Saare

Ravimiamet

meditsiiniseadmete osakond

spetsialist

Tel 7 374 140

[email-masked]

Nooruse 1

50411 Tartu

www.ravimiamet.ee <http://www.ravimiamet.ee/>

Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud 
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja 
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt 
väljendatud loata edasi saata ega mis tahes viisil kolmandatele isikutele 
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, 
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri.
This e-mail and any attachments transmitted may contain confidential and 
privileged information.  If you are not the intended recipient, please 
notify the sender immediately by returning the e-mail and permanently 
deleting what you have recieved. Any dissemination or use of this 
information by a third person without permission is prohibited and may be 
illegal.

  _____

Tere!

Anname teada, et aprill 2026 meile teatatud meditsiiniseadmete valdkonna 
parandusmeetmete ülevaade on nüüd avaldatud Ravimiameti kodulehel 
ohutusalase teabe rubriigis: 
<https://www.ravimiamet.ee/meditsiiniseadmed/ettevotjale/ohutusalane-teave> 
https://www.ravimiamet.ee/meditsiiniseadmed/ettevotjale/ohutusalane-teave.

Meditsiiniseadme tootja (või levitaja) kohustus on viivitamatult teavitada 
oma kasutajaid parandusmeetmetest, mistõttu on enamik teateid Teile 
tõenäoliselt juba teada. Meie avaldame ülevaate Eestit puudutavatest 
juhtumitest dubleerivalt, et tagada teabe kättesaadavus kõigile.

Teie küsimused on alati teretulnud.

Parimate soovidega

Renate Saare

Ravimiamet

meditsiiniseadmete osakond

spetsialist

Tel 7 374 140

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Nooruse 1

50411 Tartu

www.ravimiamet.ee <http://www.ravimiamet.ee/>

Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud 
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja 
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt 
väljendatud loata edasi saata ega mis tahes viisil kolmandatele isikutele 
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, 
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri.
This e-mail and any attachments transmitted may contain confidential and 
privileged information.  If you are not the intended recipient, please 
notify the sender immediately by returning the e-mail and permanently 
deleting what you have recieved. Any dissemination or use of this 
information by a third person without permission is prohibited and may be 
illegal.