Subject: Veeanalüüs
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 17 Sep 2025 10:24:37 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Tellisime joogivee analüüsi, aga juba saime, ning enam seda teenust ei vaja. 
Tühistame tellimuse.

-- 

Lugupidamisega

Priit Sutt
Eesti Hoolekande Selts
juhatus
Tel: 5528883

Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on konfidentsiaalne 
ning mõeldud kasutamiseks ainult e-kirja adressaatidele. E-kirjas sisalduvat 
teavet ei tohi ilma saatja selgelt väljendatud kirjaliku loata edasi saata 
ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele avaldada. Juhul, kui Te olete 
saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, teavitage sellest koheselt saatjat 
ning kustutage e-kiri oma arvutist.