Subject: Säre kinnistu elektriliitumine Vidrike külas Otepää vallas Valgamaal
From: "Kangro, Kunnar" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 17 Oct 2025 13:44:59 +0300

Tere

Saadan kooskõlastamiseks projekti mille kohaselt lahendatakse Säre
kinnistu elektriliitumine Vidrike külas Valgamaal.

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ

elektriteenuste divisjon

lõuna regioon

Kunnar Kangro

Vanemprojekteerija

Kassisilma 8, Räni alevik, Kambja vald, Tartumaa 61708

Mob +372 53045971

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.leonhard-weiss.ee/> http://www.leonhard-weiss.ee

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie
<http://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte.