Subject: FW: Karistusseadustiku muutmise seaduse eelnõu väljatöötamiskavatsuse kooskõlastamiseks esitamine
From: "Kohtute Infoteenistus - KOHTUD" <[email-masked]>
To: "Mai Kurul - TRKK" <[email-masked]>, "Karine Grigorjan-Algmaa - TLRKK" <[email-masked]>, "Tartu HK Menetlus - KOHTUD" <[email-masked]>
Date: Tue, 2 Sep 2025 12:29:56 +0300

From: SiM info <[email-masked]>
Sent: Tuesday, September 2, 2025 10:53 AM
To: Kohtute Infoteenistus - KOHTUD <[email-masked]>
Subject: Karistusseadustiku muutmise seaduse eelnõu väljatöötamiskavatsuse 
kooskõlastamiseks esitamine

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

SISEMINISTEERIUM

Kooskõlastusi ning arvamusi palume esitada hiljemalt 1. oktoobriks 2025. a.

Teile on saadetud Siseministeeriumi dokumendihaldussüsteemi DELTA kaudu 
dokument "Karistusseadustiku muutmise seaduse eelnõu väljatöötamiskavatsuse 
kooskõlastamiseks esitamine", mis on registreeritud 01.09.2025 numbriga 
1-6/3242-1.

Kontaktinfo

E-N 8.00-16.45, R 8.00-15.30
aadress: Pikk 61, 15065 Tallinn
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
telefon: 612 5024