Subject: Projekteerimistingimuste taotlus. Tartumaal, Luunja vallas, Põvvati külas Kivi ja Linnaääre teede ja tehnovõrkude ehitusprojekt
From: "Olev Saago" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 16 Apr 2026 21:50:24 +0300

Tere!

Palume väljastada projekteerimise tehnilised tingimused Tartumaal, Luunja
vallas, Põvvati külas  Kivi (katastriüksus nr 43201:001:1626) ja

Linnaääre (katastriüksus nr 43201:001:0369) detailplaneeringute alusel
põhiprojekti koostamiseks.

1.      Projekti tööosade loetelu:

1.1    Teed-liikluskorraldus;

1.2    Veevarustus ja kanalisatsioon;

1.3    Sademeveekanalisatsioon;

1.4    Drenaazitorustik;

1.5    Tänavavalgustus;

1.6    Sidevarustus.

Lugupidamisega

Olev Saago

Juhatuse liige/projektijuht

Palmpro OÜ

Nõmmiku 21, Saue linn

76506 Harjumaa

+372 509 7516 | <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <https://www.palmpro.ee/> https://www.palmpro.ee/

<https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_camp
aign=sig-email&utm_content=emailclient> 	Viirusevabawww.avast.com
<https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_camp
aign=sig-email&utm_content=emailclient>