Subject: ...Märjamaa valla Varbola küla Vabriku kinnistule autode varjualuse rajamisest...
From: "priit paenurm" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 4 Sep 2025 14:37:19 +0300

Tere,

Minu poole pöördus Märjamaa valla Varbola küla Vabriku kinnistu 
(50401:001:0264) omanik palvega uurida kas ja kuidas oleks võimalik 
seadustada kinnistule Rapla-Varbola riigitee kaitsevööndisse rajatud ca 108 
m2 ehitisealuse pinnaga autode varjualune.

Saadan kinnistu asukoha skeemi, asendiskeemi ja fotod olemasolevast 
olukorrast.
04-09-2025 kuupäevaga pdf failid -> 
www.insane.planet.ee/2503-Vabriku-kinnistu-autode-varjualune 
<http://www.insane.planet.ee/2503-Vabriku-kinnistu-autode-varjualune>

Küsimuste, kommentaaride ja ettepanekute tekkimisel palume neist teada anda.

Jääme infot ootama.

Kõike head soovides,

Priit Paenurm
arhitekt
Puitmaja Projekt OÜ
5178659