Subject: FW: taotlus tähtaja pikendamiseks
From: "Alard Tallo" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Tue, 2 Sep 2025 13:02:31 +0300

Tere,

Palun registreerida taotlus lepingu 3.2-3/25/742-1 juurde

Lugupidamisega,

Alard Tallo
Liikluskorraldaja

Teehoiuteenistuse Lääne osakond
+372 504 9304

Transpordiamet / Pargi 3a / 71020 Viljandi

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: Sander Nõmme <[email-masked]>
Sent: Tuesday, September 2, 2025 10:02 AM
To: Alard Tallo <[email-masked]>
Subject: RE: taotlus tähtaja pikendamiseks

Tere

Saadan parandatud taotluse

Sander Nõmme

Hot Est OÜ

mob +372 5341 8268

e-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

See e-kiri ja selle lisad võivad sisaldada konfidentsiaalset
informatsiooni, mis on mõeldud ainult kirja saajale. Kui see  kiri  ei ole
mõeldud Teile, palun kustutage kiri  ja kõik selle koopiad. Saadetud
e-kiri on konfidentsiaalne ning teil ei ole õigust selles sisalduvat
informatsiooni enda huvides ära kasutada ega seda teistele osapooltele
edastada.

From: Alard Tallo <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, September 2, 2025 9:20 AM
To: Sander Nõmme <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: taotlus tähtaja pikendamiseks

Tere Sander,

Palun paranda taotluse pealkirjas olev lepingu number ning regioon ja
maakonnad.

Lugupidamisega,

Alard Tallo
Liikluskorraldaja

Teehoiuteenistuse Lääne osakond
+372 504 9304

Transpordiamet / Pargi 3a / 71020 Viljandi

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: Sander Nõmme <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>
Sent: Monday, September 1, 2025 8:58 PM
To: Alard Tallo <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: taotlus tähtaja pikendamiseks

Tere,

Saadan taotluse tähtaja pikendamiseks

Sander Nõmme

Hot Est OÜ

mob +372 5341 8268

e-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

See e-kiri ja selle lisad võivad sisaldada konfidentsiaalset
informatsiooni, mis on mõeldud ainult kirja saajale. Kui see  kiri  ei ole
mõeldud Teile, palun kustutage kiri  ja kõik selle koopiad. Saadetud
e-kiri on konfidentsiaalne ning teil ei ole õigust selles sisalduvat
informatsiooni enda huvides ära kasutada ega seda teistele osapooltele
edastada.