Subject: C-556/26
From: <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Mon, 6 Jul 2026 13:46:21 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], [email-masked]

V�lisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2026/358
Kohtuasja number: C-556/26
Vastuse kuup�ev: 20.07.2026
Staadium: Uus menetlus
M�rks�nad: kohaldatava �iguse kindlaksm��ramine; kohtualluvuse tuvastamine; 
lepinguliste v�lasuhete suhtes kohaldatav �igus; lepinguv�liste v�lasuhete 
suhtes kohaldatav �igus; maksej�uetusmenetlus
�iguslikud vormid: m��rus (EL) 2015/848; m��rus (E�) nr 593/2008; m��rus 
(E�) nr 864/2007

Dokumentidega on v�imalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8874

Palun teatage 7 p�eva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie 
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun viidake, 
milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha esitama, 
ja p�hjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL �iguse b�roo
V�lisministeerium