Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 1 Aug 2024 17:28:47 +0300

Tere!

Lääne-Harju Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 
2411271/06855 aadressile Harju maakond, Lääne-Harju vald, Paldiski linn, 
Lõunasadama tee 1, Harju maakond, Lääne-Harju vald, Paldiski linn, 
Lõunasadama tee 1 (Kadakaranna 1 laoplats, Kadakaranna platsi 
välisvalgustus) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Esitame kooskõlastamiseks lähtuvalt 
ehitusseadustiku § 42 lõike 7 punktist 1 ja 2

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27065378>  (menetlus nr: 
436479), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 12.08.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Lääne-Harju Vallavalitsus) või menetleja (JUHAN KULLER) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister