Subject: RE: Eesti-Läti neljanda REPi kooskõlastamine ning arvamuse andmine sh avaliku väljapaneku teade
From: "Helen Mihkelson" <[email-masked]>
To: "info - MKM" <[email-masked]>
Cc: "Monika Korolkov - MKM" <[email-masked]>
Date: Thu, 27 Aug 2026 13:47:44 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Palume pikendada Eesti–Läti neljanda elektriühenduse riigi eriplaneeringu ja 
KSH aruande eelnõule arvamuse andmise tähtaega  31. augustini.  Loodame 
omalt poolt arvamuse siiski homme, so 28. augustil välja saata, kuid juhul 
kui arvamuse lõplik kooskõlastamine peaks võtma planeeritust kauem aega, 
soovime võimalust esitada see hiljemalt 31. augustiks.

Lugupidamisega

Helen Mihkelson

Planeeringute ekspert

Rail Baltic Estonia OÜ

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

From: Info <[email-masked]>
Sent: Monday, August 17, 2026 1:42 PM
To: Helen Mihkelson <[email-masked]>
Subject: FW: Eesti-Läti neljanda REPi kooskõlastamine ning arvamuse andmine 
sh avaliku väljapaneku teade

Tere

Edastan kirja nr KS2026-RBEE-RBE-COM-K-00510 “Eesti-Läti neljanda REPi 
kooskõlastamine ning arvamuse andmine sh avaliku väljapaneku teade”.

Tervitades

Anneli

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, August 13, 2026 4:38 PM
To: Edelaraudtee AS <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Info <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Eesti-Läti neljanda REPi kooskõlastamine ning arvamuse andmine sh 
avaliku väljapaneku teade

Tere!

Teile on saadetud dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu dokument.

Edastame Teile tutvumiseks ja arvamuse avaldamiseks TTJA ettepanekul 
Eesti–Läti neljanda elektriühenduse riigi eriplaneeringu ja KSH aruande 
eelnõu.

Palume esitada oma arvamus meile esimesel võimalusel, kuid hiljemalt 
27.08.2026.

Pealkiri: Eesti–Läti neljanda elektriühenduse riigi eriplaneeringu ja KSH 
aruande eelnõu esitamine kooskõlastamiseks ning arvamuse andmiseks sh 
avaliku väljapaneku teade

Registreerimise kuupäev: 22.06.2026

Registreerimise number: 13-3/2222-1.

Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium
Suur-Ameerika 1
10122 Tallinn
625 6342
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <http://www.mkm.ee> http://www.mkm.ee

Hoiatus: See e-kiri pärineb RBE välisest allikast. Olge manuste ja linkide 
avamisel ettevaatlik!