Subject: Dokumendi nr 16-7/22-18228-066 edastamine
From: "Adeele Vesingi" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Mon, 8 Sep 2025 09:09:02 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Edastame Teile dokumendi 16-7/22-18228-066 “AS Utilitas Tallinna Soojus 
soojuspumba mereveetorude trassi täiendatud hoonestusloa taotluse muutmise 
taotlusele arvamuse küsimine.”

Lugupidamisega

	Adeele Vesingi
ehitusosakonna peaspetsialist
+372 667 2135 | [email-masked]
www.ttja.ee <http://www.ttja.ee/>  | Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve 
Amet
Endla tn 10A, 10122 TallinnFailide mahu tõttu ei ole võimalik neid manusena kaasa panna. Kokkupakitud 
kujul saate need alla laadida järgnevalt lingilt:
https://jvis.ttja.ee/modules/dokumendi-haldus/document/download-attachments/%242y%2410%24zeQv4ZOaHSWqIgmetBQXfetkRUMf.q5ycUprYmQQtXAFdRL0pQq
Link on aktiivne 2 nädalat

Kokkupakitud failid:
kiri_digiallkirjaga_16-7_22-18228-066.pdf (0.33 MB)
Adressaatide nimekiri.pdf (0.08 MB)
HL taotluse muutm täpsustus_26082025 (1).asice (11.98 MB)
Utilitas_merevee_soojuspumbajaama_kmh_eelhinnang_01092025.asice (12.34 MB)
kiri_digiallkirjaga_16-7_22-18228-066.asice (24.71 MB)