Subject: Lääne-Harju vald kergliiklustee rajamise tehnilised tingimused
From: "Tauri Olesk" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 12 Mar 2025 12:14:21 +0200

Tere

Kirjutan seoses kergliiklustee rajamise plaaniga. Kergliiklustee
planeeritav asukoht Lääne-Harju vald, Tallinn-Paldiski mnt, Tuulna küla,
alates Tallinna-Rannamõisa-Kloogaranna tee kuni Türnpu tee L1 (algus km
31.916-35.943) . Kogu lõigu pikkus orienteeruvalt 1100m. Planeeritav
kergliiklustee on vajalik, kuna antud lõigul on väga suur liiklussagedus
ja antud piirkonda on tiheasustus ala, kuhu kergliiklustee rajamine on
inimeste ohutust arvestades äärmiselt oluline.

Seoses ülal kirjeldatuga sooviksin saada Transpordiameti poolt tehnilisi
tingimusi kergliiklustee projekteerimiseks.

Palun edastada infopäring edasi vastavale osakonnale.

Lugupidamisega

Tauri Olesk

Haldusosakonna juhataja
• 530 10 112 •  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

Lääne-Harju Vallavalitsus

679 0600 •  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.