Subject: FW: Rarex Ehitus OÜ keskkonnaloa nr KL-516386 muutmisele arvamuse avaldamine
From: "Tiit Harjak" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Wed, 10 Jun 2026 10:43:57 +0300

Tere,
palun registreerige mulle täitmiseks.
Parimat,

Tiit

From: Elisabeth Paenurm <[email-masked]>
Sent: Wednesday, June 10, 2026 10:26 AM
To: Rein Kallas <[email-masked]>
Cc: Tiit Harjak <[email-masked]>
Subject: Rarex Ehitus OÜ keskkonnaloa nr KL-516386 muutmisele arvamuse 
avaldamine

Tere!

Rarex Ehitus OÜ keskkonnaloa muutmise menetluse käigus küsisime Teilt loa 
muutmise eelnõudele arvamust, mille järgselt edastasite 19.02.2026 kirja nr 
7.1-7/26/2567-2 (manuses Rarex Ehitus OÜ keskkonnaloa nr KL-516386..), 
millega seadsite nõuded keskkonnaloale kandmiseks. Ettevõte leiab (manuses 
Lisa 1), et Teie esitatud nõuded ei peaks arvestamisele kuuluma ning 
keskkonnaloa muutmisega ei kaasne keelatud tegevust avaliku tee 
kaitsevööndis.

Edastasime Teile 25.05.2026 kirja nr DM-133674-18 (manuses) ettevõtte 
seisukohale arvamuse avaldamiseks. Palusime Teie arvamust hiljemalt 
05.06.2026. Käesolevaks hetkeks pole Te seisukohta esitanud ega palunud 
selle esitamise tähtaega pikendada.

Asjaolul, et loa muutmise menetluse tähtaeg on 12.06.2026, soovime igaks 
juhuks üle küsida, kas soovite arvamust avaldada?

Lugupidamisega

Elisabeth Paenurm

spetsialist | jäätmebüroo

ringmajanduse osakond | Keskkonnaamet

Kopli 76 | 10412 Tallinn

+ 372 5396 9721

 <http://www.keskkonnaamet.ee/> www.keskkonnaamet.ee | 
<http://www.kaitsealad.ee/> www.kaitsealad.ee
 <https://www.facebook.com/Keskkonnaamet/> Keskkonnaamet Facebookis