Subject: Eelnõu 931 SE menetlemisest Riigikogus
From: "Raini Laide" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>,Õiguskantsleri Kantselei - OKK <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Kohtute Infoteenistus - KOHTUD" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Prokuratuurid info - PROKS" <[email-masked]>
Date: Mon, 29 Jun 2026 14:28:28 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

29.06.2026 nr 1-1/15-931/1

Austatud koostööpartner

Vabariigi Valitsuse algatatud abipolitseiniku seaduse eelnõu 
<https://www.riigikogu.ee/tegevus/eelnoud/eelnou/17cf30f6-3906-4a75-85de-20e9124316aa/abipolitseiniku-seadus/> 
931 SE võeti Riigikogu menetlusse 02.06.2026. Eelnõu juhtivkomisjon on 
õiguskomisjon.

Eelnõuga antakse  abipolitseiniku seaduse uus terviktekst. Eelnõu eesmärk on 
tõhustada abipolitseinike kaasamist politsei ülesannete toetamisel, 
laiendades abipolitseinike kaasamise võimalusi ja suurendades nende panust 
eri valdkondades.

Pöördun Teie poole õiguskomisjoni esimehe Madis Timpsoni palvel. Kui Teil on 
täiendavaid ettepanekuid, mis jäävad eelnõu reguleerimisalasse, siis palun 
esitage need komisjonile hiljemalt 07.09.2026 aadressil 
<mailto:[email-masked]> [email-masked].

Eelnõu 931 SE menetlusteabe ja- dokumentidega saab tutvuda eelnõu 
<https://www.riigikogu.ee/tegevus/eelnoud/eelnou/17cf30f6-3906-4a75-85de-20e9124316aa/abipolitseiniku-seadus/> 
931 SE kaardil.

Teavitatud huvirühmad: Eesti Advokatuur, Eesti Abipolitseinike Kogu, Kohtud, 
Õiguskantsleri Kantselei, Tartu Ülikool ja Prokuratuur.

Lugupidamisega

Raini Laide

Riigikogu Kantselei

õiguskomisjoni nõunik-sekretariaadijuhataja

T: +372 631 6450;

Riigikogu, Lossi plats 1a, 15165 Tallinn.

 <http://www.riigikogu.ee/> www.riigikogu.ee