Subject: FW: Riigitee 11390 Tallinna-Rannamõisa-Kloogaranna tee km 13,27-13,5 ümberehitamise ehitusloa menetlusse kaasamine
From: JV Tallinn kooskõlastus/Energia <[email-masked]>
To: "Maanteeameti klienditugi" <[email-masked]>
Date: Fri, 29 May 2026 08:58:44 +0300

Tere

Tööde tsoonis asuvad Elektrilevi OÜ maakaablid.

Kaitsevööndis tegutsemiseks kooskõlastada Elektrilevi OÜ-ga täiendavalt
töö- või põhiprojekti joonised. Vastavalt Ehitusseadustiku §70 lõige 2
punkt 1 on elektripaigaldise kaitsevööndis keelatud ohustada ehitist või
selle korrakohast kasutamist. Projekt on võimalik esitada läbi Elektrilevi
OÜ kodulehe:
<https://elektrilevi.ee/et/teenused/projektide-kooskolastamine>
Ehitusprojektide kooskõlastamine - Elektrilevi

Head koostööd soovides

Maie Erik
Tehnovõrkude vanemspetsialist
Elektrilevi OÜ
+372 53269451  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Veskiposti 2, 10138 Tallinn |  <http://elektrilevi.ee/> elektrilevi.ee

 <https://www.elektrilevi.ee/>

 <https://www.linkedin.com/company/elektrilevi/>

 <https://www.facebook.com/elektrilevi>

 <https://maru.elektrilevi.ee/>

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, May 28, 2026 10:41 AM
To: Elektrilevi <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Eesti Lairiba Arenduse Sihtasutus
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Osaühing Strantum
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Telia Eesti AS
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; InfoEnefit
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Adven Eesti AS
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Corle OÜ
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Riigitee 11390 Tallinna-Rannamõisa-Kloogaranna tee km 13,27-13,5
ümberehitamise ehitusloa menetlusse kaasamine

EXTERNAL EMAIL: Do NOT click links and open attachments unless you
recognize the sender and know the content is safe.

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu
dokument.

Pealkiri: Riigitee 11390 Tallinna-Rannamõisa-Kloogaranna tee km 13,27-13,5
ümberehitamise ehitusloa menetlusse kaasamine

Registreerimise kuupäev: 28.05.2026

Registreerimise number: 8-1/26-013/9290-1.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked]
<mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee>