Subject: Finantsinspektsiooni kiri
From: "Reelika Kivistu-Liivrand" <[email-masked]>
To: "Info - RAM" <[email-masked]>
Date: Mon, 22 Jun 2026 13:27:36 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lugupeetud Jürgen Ligi

Edastame Teile manuses Finantsinspektsiooni 22.06.2026 kirja nr
5-8/3914-1.

Lugupidamisega

Reelika Kivistu-Liivrand

Assistent

Finantsinspektsioon

+ 372 668 0539

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.fi.ee/> www.fi.ee

KONFIDENTSIAALSUSTEADE: Käesolev elektronkiri ja selle lisad on
adresseeritud üksnes selle saajaks märgitud isikule ning on
konfidentsiaalsed. Elektronkirja või selle osa avalikuks tegemine või
loata kasutamine ei ole lubatud. Kiri iseseisvalt ei loo õigussuhteid ega
ole käsitletav lepinguna. Juhul, kui olete saanud käesoleva teate
ekslikult, siis palume teil sellest koheselt teavitada sõnumi saatjat
elektronkirja teel ning kustutada elektronkiri koos kõikide selle lisadega
oma arvutisüsteemist.

CONFIDENTIALITY DISCLAIMER: The e-mail and its attachments are intended
only for the use of the person to whom it is addressed and is
confidential. Any unauthorised disclosure or dissemination, either in
whole or in part, is prohibited. This e-mail does not create any legal
relations nor be treated as contract. If you have received this e-mail in
error, please notify the sender via e-mail and delete this e-mail and its
attachments from your system.