Subject: Neeme tn 30 kinnistu ja lähiala detailplaneeringu kooskõlastus
From: "Laura Pint" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 21 May 2026 14:44:29 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Tallinna Linnaplaneerimise Amet on saatnud Terviseametile 23.10.2023
kooskõlastamiseks Neeme tn 30 kinnistu ja lähiala detailplaneeringu
(https://tpr.tallinn.ee/DetailPlanning/Details/DP037540#). Oma tagasides
olete välja toonud vajaduse koostada mürauuring ning analüüsida
planeeritavate hoonete mõju olemasolevatele eluhoonetele. Kuna planeering
on vahepeal pikalt seisnud ja vastavaid uuringuid pole veel tehtud, siis
tahtsin üle küsida, kas nõutud uuringute vajadus on endiselt kehtiv.

Heade soovidega

Laura Pint

Arhitekt

detailplaneeringute osakond

planeerimise ja arhitektuuri teenistus

6404366