Subject: Tehnorajatiste omanike päring 2025
From: "Urmas Kriisa" <[email-masked]>
To: "RIK info" <[email-masked]>
Cc: "Tuljo Kirpu" <[email-masked]>, "Hedi Stenman" <[email-masked]>
Date: Sun, 7 Sep 2025 17:33:25 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Seoses 2025 tehnorajatiste talumistasude maksmisega soovib Elering AS 
kontrollida taotluse esitanud maaomanike andmeid jooksva aasta kohta.

Manuses esitatud tellimuskiri antud päringu teostamise kohta sooviga andmed 
saada hiljemalt 15.09.2025

NB! Kui teenuse teostamise maht ja maksumus on sama, mis varasemalt - 
Andmetöötlus 1h:  60€ + KM

Teenuste hinnad | Registrite ja Infosüsteemide Keskus (rik.ee) 
<https://www.rik.ee/et/e-kinnistusraamat/e-kinnistusraamatu-portaal/teenuste-hinnad>

– siis oleme sellega nõus ja palume esitada arve tasumiseks esimesel 
võimalusel

Urmas Kriisa

Finantsist | Treasurer

+372 5648 4191

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Elering AS

Kadaka tee 42, 12915 Tallinn

 <https://www.elering.ee> www.elering.ee

 <https://twitter.com/EleringAS> Twitter

 <https://www.linkedin.com/company/eleringofficial/> LinkedIn

 <https://www.facebook.com/Elering-2157652587608490> Facebook

See e-kiri võib sisaldada konfidentsiaalset teavet, mis on mõeldud 
ametialaseks kasutamiseks. Kui saite selle e-kirja eksituse tõttu, palun 
teavitage saatjat ja kustutage teade kohe ja lõplikult oma süsteemist.

This e-mail may contain confidential information. If you are not the 
intended recipient or have received this e-mail in error please notify the 
sender immediately and destroy this e-mail.

  <https://elering.ee/sites/default/files/public/signatuuri%20bannerid/EST-01_0.png>