Subject: Kohtudokumentide edastamine kohtuasjas nr 2-25-17384
From: <[email-masked]>
To: "Konkurentsiamet Info - KA" <[email-masked]>
Date: Fri, 10 Apr 2026 13:52:01 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Tartu Maakohus Viljandi kohtumaja edastab Teile järgmised dokumendid 
(lisatud manusena):

*	10.04.2026 koostatud kiri, dokumendi koostaja Ülle Raag

Kirja ja selle manuste kättesaamise kohta palume viivitamatult saata 
elektroonilisel teel kinnitus e-posti aadressile 
[email-masked].

Lugupidamisega

Viivi Kalme
Istungisekretär
Tartu Maakohus Jõgeva kohtumaja
+372 620 0100
Käesolev kiri on Tartu Maakohus Jõgeva kohtumaja poolt saadetud 
menetlusdokument. Kui Teie ei ole kirja adressaat või kiri on muul põhjusel 
sattunud teie kätte ekslikult, palume sellest viivitamatult teavitada 
e-posti aadressil [email-masked]. Kiri võib sisaldada 
konfidentsiaalset informatsiooni, mille levitamine kõrvalistele isikutele on 
lubamatu.