Subject: Papaveri tagasiside Eesti tervishoiu- ja sotsiaalsüsteemi integreerimise VTKle
From: "Kadri Vilgats" <[email-masked]>
To: "Info - SOM" <[email-masked]>, "Anneli Taal - SOM" <[email-masked]>
Date: Sun, 31 Aug 2025 23:19:53 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Manusest leitav Papaver Nõustamis- ja Koolituskeskuse tagasiside Eesti 
tervishoiu- ja sotsiaalsüsteemi integreerimise väljatöötamiskavatsusele.

Lugupidamise ja ikka heaga

Kadri Vilgats
Arendusjuht, kogemusnõustaja
[email-masked] <mailto:[email-masked]>  | +372 56908637 
<tel:+37256908637>
 <https://www.papaver.ee/>
Papaver Nõustamis- ja Koolituskeskus
Kotka 26/1, 11315 Tallinn
Sütiste 17/1, 13419 Tallinn
Kuusalu tee 33, 74601 Kuusalu
www.papaver.ee <https://www.papaver.ee>
 <https://www.facebook.com/papaver.ee/> 
<https://www.instagram.com/papaver.ee/>