Subject: FW: küsimus
From: "Kadri Vesinurm" <[email-masked]>
To: "Kadri Vesinurm" <[email-masked]>
Date: Mon, 6 Jul 2026 14:32:54 +0300

From: Indrek Lepik <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, July 6, 2026 1:15 PM
To: Alard Tallo <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: küsimus

Tere,

Mulgi valla külade ümarlauas tekkis küsimus Halliste ülekäigu kohta,
saadan väljavõtte :

1.2. Ülekäigu koht Halliste kaupluse juures problemaatiline. Ajutised
postid tekitavad segadust. Vaja liiklusmärke – Sten-Maikel tegeleb.

Ettepanek esitatud vallavalitsusele - teedespetsialist tegeleb teemaga.
Transpordiametilt võtta seisukoht või saada vastused järgmistele
küsimustele:

a) Miks ei ole asulas ametlikku ülekäigurada (Sebra).

b) Kas olemasolevat ülekäigukohta oleks võimalik paremini tähistada, kuna
aleviku elanikes tekitab antud lahendus segadust.

Kas oleks võimalik saata mingi selgitav vastus külade esindajatele?

Lugupidamisega

Indrek Lepik

majandusspetsialist

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

---------------------------------------------

Mulgi Vallavalitsus

+372 588 76 466

 <https://www.mulgivald.ee/> www.mulgivald.ee

Viljandi mnt 1, Karksi-Nuia

------------------------------------------------------