Subject: Lihula maantee, Mulla ja Staadioni tänavate vahelise ala detailplaneering
From: Alice Laanemägi <[email-masked]>
To: Regionaal- ja Põllumajandusministeerium <[email-masked]>, "TA Info" <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Transpordiameti klienditugi" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Fri, 22 Nov 2024 19:12:55 +0200

Tere!

Haapsalu Linnavalitsus edastas Teile 13.11.2024
<https://www.riigiteataja.ee/akt/113032014097> planeerimisseaduse § 133 lg
1 alusel kooskõlastamiseks Haapsalu linnas Lihula maantee, Mulla ja
Staadioni tänavate vahelise ala detailplaneeringu (edaspidi
detailplaneering).

Meie poole on pöördutud probleemiga, et kirjas oleva hüperlink ei tööta
või aadressi sisestamisel suunab varasema (2017. aasta)
planeeringuversioonini. Sellest tulenevalt edastame Teile antud hüperlingi
uuesti.

Detailplaneering on kättesaadav veebiaadressil:
<https://haapsalulv-my.sharepoint.com/:f:/g/personal/alice_laanemagi_haaps
alulv_ee/EnVVemnmjXBDm4nnU36wbr0BrcY-nU9fuzWBU5328V-EUA?e=MYdUi5>
Haapsalu linna Lihula maantee, Mulla ja Staadioni tänavate vahelise ala DP

Palun andke teada, kas Te saite 2024. aasta planeeringuversiooni kätte.

Parimate soovidega,

Alice Laanemägi

Planeeringute spetsialist

Volitatud arhitekt 7

Haapsalu Linnavalitsus

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.