Subject: Raplamaa Omavalitsuste Liit küsib nõu
From: "Silvi Ojamuru" <[email-masked]>
To: "AKI info"
Date: Fri, 24 May 2024 08:50:16 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Raplamaa Omavalitsuste Liidu MTÜ (ROL)  büroos tekkis küsimus, millele me
ise ei suuda vastust leida. Me oleme väike büroo ja juristi meil ei ole.

Teema:

Raplamaa koolide parimate ainetundjate ja õpilasvõistluste tunnustamine –
kas me võime parimate õpilaste nimesid avaldada oma veebilehel ja
maakonnalehes? Tunnustusüritus oli, lapsed on oma tänukirjad ja kingitused
avalikul tänuüritusel kätte saanud. Mõni laps on parim kaheksal erineval
aineolümpiaadil ja nii väga tahaks need nimed avalikustada.

Kuidas tõlgendada lapse isikuandmete töötlemise mõistet? Kas lapse heade
õpitulemuste avaldamine on isikuandmete töötlemine?

Loodan, et saate meile nõu anda!

Lugupidamisega

Silvi Ojamuru

Raplamaa Omavalitsuste Liidu tegevjuht

5047988