Subject: Patsu-Libuma metsakuivenduse projekt (Töö nr. 241488)
From: "Henri Daniel Ots" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 12 Sep 2024 15:45:00 +0300

Tere,

Esitame kooskõlastamiseks järgmise töö: Patsu-Libuma metsakuivenduse
projekti (Töö nr. 241488). Manusest leiate kooskõlastamise kaaskirja.
Projekti materjalid on võimalik alla laadida lingilt:

https://www.dropbox.com/scl/fi/tdc9g279laxalillfexqp/Patsu-Libuma-metsakui
vendus-V_01.3.zip?rlkey=ppj4570age76ytyd0fnkyl1sy
<https://www.dropbox.com/scl/fi/tdc9g279laxalillfexqp/Patsu-Libuma-metsaku
ivendus-V_01.3.zip?rlkey=ppj4570age76ytyd0fnkyl1sy&st=b1ivkgn9&dl=0>
&st=b1ivkgn9&dl=0

Lugupidamisega

Henri Daniel Ots

AS Projekteerimisbrüoo Maa ja Vesi

5070951

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.