Subject: Re: Vastutuskindlustuse ehk patsiendikindlustus
From: "Tiia Rohelsaar" <[email-masked]>
To: "info" <[email-masked]>
Date: Thu, 26 Sep 2024 12:12:05 +0300

Tere

Kui minevikus on käidud ekspertkomisjoni juures, kas siis saab minna sama 
teemaga ka kindlustusseltsi juurde (menetleda kui patsiendikindlustus)?

Parimat soovides

Tiia Rohelsaar

Konsulent nr. 188871

+372 5850 2000

+44 747377 6466

Inspired Generation OÜ
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.inspired-gen.com> www.inspired-gen.com

---- On Wed, 11 Sep 2024 16:44:27 +0300 Tiia Rohelsaar 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> > wrote ---

Tere

Vastutuskindlustuse ehk patsiendikindlustus, mis hakkab kehtima 01. november 
2024. (https://www.sm.ee/patsiendikindlustus)

Kas ma saan õigesti aru, et alates 01.11.2024 saavad kõik patsiendid, kes on 
kahju kannatanud viimase 3 aasta jooksul (ehk peale 01.11.2021 aastat) 
pöörduda kindlustusseltsi poole?

Kas saab olema üks riiklik kindlustusselts või saab olema mitu erasektori 
kindlustusseltsi?

Kes kindlustusseltsides hakkavad tegema kahjujuhtumi hindamist ja kuidas 
vältida, et väikses Eestis ei juhtu kahju hindama kahjupõhjustaja kolleeg 
(seda on juhtunud Tervise Ekspertkomisjoni töös)?

Lugupidamisega

Tiia Rohelsaar

Konsulent nr. 188871

+372 5850 2000

+44 747377 6466

Inspired Generation OÜ
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.inspired-gen.com> www.inspired-gen.com