Subject: Seoses mittekirurgilise esteetilise meditsiini aruteludega
From: "Esteetilise Mittekirurgilise Meditsiini Selts" <[email-masked]>
To: "Info - SOM" <[email-masked]>,Nikita Panjuškin - SOM <[email-masked]>
Date: Fri, 10 Oct 2025 07:58:45 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Kirjutame teile seoses nii EMAS (Esteetilise Meditsiini Arstide Selts - kiri 
teile 18.08.2025) kui MTÜ Esteetilise Meditsiini Kliinikute Liidu (kiri 
teile 2.06.2025) pöördumisega, millele te andsite omapoolse vastuse 
26.08.2025 dok nr 1.5-1.1/2122-2.
Juhime tähelepanu, et Sotsiaalministeerium on varasemalt ka meie Seltsi 
lubanud kaasata mittekirurgilise esteetilise meditsiini teenuste 
aruteludesse, töögruppidesse jmt kõigega sellega seonduvasse (vt manus dok 
nr 5.2-2/481-2).
Seetõttu ootame seoses 2026. planeeritavate aruteludega kutset ka meile kui 
erialaspetsialistidele ja ettevõtete omanikele erinevate arutelude, 
töötubade ja standardite väljatöötamiste osas, sest oleme sellest osa ning 
ei näe võimalust seda teha ilma meieta.

Lugupidamisega
Mittekirurgilise Esteetilise Meditsiini Selts MTÜ
juhatus