Subject: avalik üritus „Jaanitõhtu Tapal Valgejõe saarel“ 22.06.2026
From: "Valdo Helmelaid" <[email-masked]>
To: "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>,PÄA Ida <[email-masked]>
Cc: "Vladislav Sokirski" <[email-masked]>, "Anni Kruuse" <[email-masked]>, "Aron Jaanis" <[email-masked]>
Date: Mon, 1 Jun 2026 10:03:42 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tervist

Edastan teadmiseks ning vajadusel kooskõlastamiseks ja soovituste andmiseks 
Tapa vallavalitsusele esitatud taotluse avaliku ürituse „Jaanitõhtu Tapal 
Valgejõe saarel“ 22.06.2026 kell 10:00 kuni 23.05.2026 kell 02:00.

Üritus on kõrgendatud turvariskiga: võimalik osalejate arv üle 300, 
sealhulgas lapsed, tehakse lõket, kasutusel on atraktsioonid ning toimub 
alkoholi müük.

Korraldajaks on valla asutus Tapa Kultuurikoda, asukoht on kuulub samuti 
vallale, on avalike ürituste tarbeks rajatud ning evib vajaliku taristut. 
Kaasatud kultuurikeskuse töötajad on samuti kogemustega avalike ürtuste 
läbiviijad.

Küsimuste korral palun pöörduda vallavalitsuse või otse korraldaja poolt 
määratud vastutaja poole: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Koostöö eest ette tänades

TAPA

VALLAVALITSUS

Valdo Helmelaid

Abivallavanem

Tapa Vallavalitsus

+372 521 4767

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.tapa.ee/> www.tapa.ee