Subject: RE: Teavitus seoses tegevusloal olevate tervishoiuteenuse osutajatega
From: SA Otepää Tervisekeskus <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Tue, 23 Jul 2024 14:44:39 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Üritasin Teid telefoni teel kätte saada, et täpsustada.

Kui tegemist on hambaarst Liivi Meltsasega, siis üritasin teda meie
eriarsti tegevusloalt eemaldada 11.06.2024 (tööleping lõppes 09.06.2024)
ning see ei õnnestunud. Võtsin ühendust Terviseametiga. Lisan meie
meilivahetuse manusena kaasa. Meilivahetuse tulemusena peatasin
hambaraviteenuse osutamise tegevusloa, aga arsti eemaldada meie
tegevusloalt mina ei saa. Kuidas edasi toimida?

Lugupidamisega

Krista Anton | juhatuse liige | SA Otepää Tervisekeskus |

+372 76 68 561   <mailto:[email-masked];> [email-masked];
|Mob: 52 57 697|

From: TA Info <[email-masked]>
Sent: Tuesday, July 23, 2024 1:24 PM
To: Undisclosed recipients:
Subject: Teavitus seoses tegevusloal olevate tervishoiuteenuse osutajatega

Tere

Pöördume Teie asutuse poole seoses tervishoiuteenuse osutamise tegevusloa
ja sellega seotud olevate töötajatega.

Tervishoiuteenust osutava asutuse kohustus on kanda tervishoiukorralduse
infosüsteemi  tööle asuvate ja eemaldada töölt lahkuvate
tervishoiutöötajate ja tervishoiutöötajaga võrdsustatud isikute andmed.
Kui asutuses asub tööle uus töötaja, tuleb ta lisada
<https://www.emta.ee/ariklient/registreerimine-ettevotlus/tootamise-regist
er> töötamise registrisse, selle asutuse töötajaks ja alles siis on teda
võimalik lisada ka tegevusloale vastava teenuse juurde. Sarnaselt tuleb
ka lahkunud töötajad eemalda tegevusloalt ja töötamise registrist.

Töötajate eemaldamine on vajalik, et tagada õigete andmete olemasolu
infosüsteemis tervishoiuvaldkonna juhtimisel ja korraldamisel, kui ka
töödelda tervisestatistika ja tervishoiupoliitika tegemiseks vajalikke
andmeid. Samuti kuvab infosüsteem ka tervishoiutöötajale endist töökohta
kuni see ei ole eemaldatud.

Töötajaid saab lisada ja eemaldada sisenedes iseteenindusse
<https://medre.tehik.ee/> https://medre.tehik.ee/  valides tegevusluba –
eemalda töötaja (juhend on leitav  iseteenindusest ja lisatud ka manusena
kaasa).

Terviseametile teadaolevalt on Teie tegevusloaga seotud töötajaid, kes ei
ole registreeritud töötajate registris Teie töötajana, mistõttu on
Terviseametil tekkinud kahtlus Teie poolt tervishoiukorralduse
infosüsteemis esitatud andmete õigsuses.  Palun veenduge, et  kõik Teie
tegevuslubadel olevad tervishoiutöötajad oleks töötamise registris
registreeritud Teie asutuse töötajaks korrektse ametikoodiga (koodid on
leitavad
<https://www.terviseamet.ee/et/tervishoid/tervishoiutootajale/iseteenindus
e-juhendid> Terviseameti registrite iseteeninduse juhendite juurest).

Palume seda teha esimesel võimalusel, hiljemalt 31.08.2024.a.

Alates 01.09.2024 asub amet korraldama andmete parandamist toetudes
töötajate registrist saadud teabele.

Lugupidamisega

Katrin Roosipuu

nõunik

tervishoiuteenuste osakond

7943570

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev kiri on konfidentsiaalne ning mõeldud kasutamiseks kirja päises
nimetatud isikule/asutusele. Käesoleva kirja mistahes viisil kasutamine
või kopeerimine isiku poolt, kes ei ole märgitud selle adressaadiks, on
keelatud. Kui te olete saanud käesoleva kirja ekslikult, palume sellest
koheselt teavitada kirja saatjat ning kustutada saadud kiri koos kõikide
lisadega.

Subject: Vs: Töötaja kustutamine tegevusloalt
From: "Aljona Kurbatova" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 11 Jun 2024 15:02:09 +0300

Tere

Kui varsti leiate uut hambaarsti, siis soovitan mitte peatada teenust vaid
oodata kuni tuleb uus arst.

Palun anda teada millal Triinul ja Veronikal on viimane tööpäev.

Lugupidamisega

Aljona Kurbatova
peaspetsialist
tervishoiuteenuste osakond
[email-masked]
 	Terviseamet
&#43;372 794 3500
[email-masked]
www.terviseamet.ee
Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn
Käesolev kiri on konfidentsiaalne ning mõeldud kasutamiseks kirja päises
nimetatud isikule/asutusele. Käesoleva kirja mistahes viisil kasutamine
või kopeerimine isiku poolt, kes ei ole märgitud selle adressaadiks, on
keelatud. Kui te olete saanud käesoleva kirja ekslikult, palume sellest
koheselt teavitada kirja saatjat ning kustutada saadud kiri koos kõikide
lisadega.

Saatja: SA Otepää Tervisekeskus &lt;[email-masked]&gt;
Saatmisaeg: teisipäev, 11. juuni 2024 14:46
Adressaat: Aljona Kurbatova &lt;[email-masked]&gt;
Teema: RE: Töötaja kustutamine tegevusloalt

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Info käes, aitäh. Oleme hetkel hambaarsti otsinguil, seetõttu siis peatame
teenuse, koostasin süsteemis vastava teate.
Kustutasin ka teise hambaarsti meie töötajate registrist (Kivimäe Veronika
D02185). Kuid kui teostada spetsialisti otsing, siis süsteem näitab, et ta
on ikka veel Otepää Tervisekeskuse töötaja. Sama lugu on ka Triin Kahr
(õde N15303, Õde), ka tema nimi on veel meie asutuse kirjas. Kas kustumine
võtab aega?

Lugupidamisega
Krista Anton | juhatuse liige | SA Otepää Tervisekeskus |
&#43;372 76 68 561  [email-masked]; |Mob: 52 57 697|

From: Aljona Kurbatova &lt;[email-masked]&gt;
Sent: Tuesday, June 11, 2024 11:22 AM
To: [email-masked]
Subject: Vs: Töötaja kustutamine tegevusloalt

Tere

Antud isiku töösuhte muutmine ilma tegevusloa muutmiseta ei ole võimalik“
on veateade selle kohta, et proovitakse eemaldada teenuselt kohustusliku
erialaga töötajat. Teenus ei tohi jääda ilma kohustuslikust töötajast.
Siinkohal on kask võimalust:
1.  Kui Teil ei ole hambaarsti, keda  töötama lisada, siis tuleb need
teenused peatada, mis jäävad kohustusliku erialaga töötajata. Kui leiate
hiljem uue töötaja, siis saab teenus taastada. Peale taastamist lisate uue
töötaja teenuse juurde ning siis saate eemaldada sealt Liivi Meltas.
2.  Kui Teil on koheselt olemas uus kohustusliku erialaga töötaja, siis
tuleks ta lisada teenuse juurde tööle ja alles peale lisamist saab Liivi
Meltas edukalt eemaldada teenuse juurest.

Lugupidamisega

Aljona Kurbatova
peaspetsialist
tervishoiuteenuste osakond
[email-masked]
 	Terviseamet
&#43;372 794 3500
[email-masked]
www.terviseamet.ee
Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn
Käesolev kiri on konfidentsiaalne ning mõeldud kasutamiseks kirja päises
nimetatud isikule/asutusele. Käesoleva kirja mistahes viisil kasutamine
või kopeerimine isiku poolt, kes ei ole märgitud selle adressaadiks, on
keelatud. Kui te olete saanud käesoleva kirja ekslikult, palume sellest
koheselt teavitada kirja saatjat ning kustutada saadud kiri koos kõikide
lisadega.

Saatja: SA Otepää Tervisekeskus &lt;[email-masked]&gt;
Saatmisaeg: esmaspäev, 10. juuni 2024 21:25
Adressaat: TA MEDRE &lt;[email-masked]&gt;
Teema: Töötaja kustutamine tegevusloalt

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Ei õnnestu kustutada Sihtasutus Otepää Tervisekeskuse Eriarstiabi teenuse
hambaraviteenuste nimekirjast (Tegevusload number L03882 ja L04960)
hambaarst Liivi Meltsas (48203205713) D06447. Süsteem annab veateate:
Päring ebaõnnestus. Antud töötaja ei tööta enam meie asutuses.

Lugupidamisega
Krista Anton | juhatuse liige | SA Otepää Tervisekeskus |
&#43;372 76 68 561  [email-masked]; |Mob: 52 57 697|